Plemya (2014)
en: The Tribe
resurse: LiterNet + CineMagia | IMDb + RT | ~trailer |regizor: Miroslav Slaboshpitsky
– m-a castigat din cadrul 2
– oare daca era “tradus” era alt film? oare limbajul semnelor folosit e chiar ala, se poate ‘citi’ pe bune sau l-a codat ca sa… e vreo intentie regisorala aici? faptul ca-i film detectiv e covarsitor de important? | 2nd view: ntz, nu cred ca e alt limbaj, e chiar acela – si ar deveni un film si mai misto, mai-mai.
– auz minus-minus
– cum exagereaza surdomutii in gesturi ca sa transmita emotia mai departe :) si cum facem noi de fapt asta prin inflexiunile vocii
– normal ca tot cu “story” este filmul, ca alfel nu se poate. si chiar romanes-romales :)
– scena dez/imbracatului din duba, f misto
– e o smecherie tare de tot cu mimarea violentei ca sa rupa un ciocan in cap la final, cu “nieah, Slava Ukrayini!”
– ‘Bob’. “the password is Bob, now go away” :) – vazut grafiti pe un perete la un moment dat
– misto full-monty-ul
– maimute. suntem maimute. layer de baza.
– cand ciocneau votca barbatii se priveau in ochi ;)
– nu a folosit actori profesionisti. nebunie! :D si a iesit ceva gigios. mai ales el, livreaza. si ea are o scena. oare si-au povestit viata? a fost mai pe personal asa? parca au dat cam mult pe afara, parca prea “amateur section” side.
– iar el era altfel maaaaah :) mai special printre speciali. haha
– DE CEEEE avem cadrul la politie pasapoarte asa lung? de ce? ce drq a vrut sa zica acolo. sau devenise o obisnuita – dar cum se va vedea ulterior, lungimea cadrelor e calculata, deci ce naibii a vrut sa zica? si doar uneia din fete i se fac poze. aceea doar isi prelungea pasaportul? | 2nd view: pentru ca si plecatul din UKR e sport national.
– dupa ce a mers la buda a tras apa dupa ea, nice :)
– misto-misto eroticul, demult n-am mai vazut un eros asa bine pupat. de asta ziceam cu actorii neprofesionisti.
– astia ca sa comunice au nevoie de full atentie vizuala, sa fii cu toata fata si trupul (si sufletul) catre interlocutaur.
– avem si un “fuck!” dupa testul de sarcina :)
– filmat din semi-mana destul de mult, si niste rollere. bun.
– si avem si un avort. o scena lunga si prea dura. am vazut si un avort la viata mea acum. din aceasta cauza nu recomand sa mergi cu prietena la acest film. fetele din jurul meu au strans manerele la scaun la scena aia. brrrrr
– stampilaaaa, nu e buna stampilaaa. refa formularul. finesse aici ;) mi-a placut
– bineinteles ca banii sunt in ultimul dulap dupa ce fute toata casa cu meticulozitate. m-am prins, ma mai chinui mult d-le regizor? dap.
– filmul asta e (artsy-)sparty de calitate.
– pe scenariu aduce destul de mult cu Ondskan (2003)
– cum a spus si Sorin, cadrul de final are legatura cu scena tirului care dadea cu spatele. ăia nu auzeau.
Si la final rupe o buba… dupa ce-ti lasa impresia ca o termina cu un cadru rusesc de ninsoare (vezi ‘A fost sau n-a fost?’) il continua si bum! Shakespeare… dar nu soft, ci pentru ținere de minte apăsată. Ma conversam acum ceva ani cu o fata din Lugansk – imi spunea ca in orasul ei natal fara apa calda (caci toata lumea era restanta la intretinere) aveai doua mari optiuni de succes loco: ca fata prostituata si ca baiat golan intr-o gasca de interlopi. Eh, ca sa vezi!
La 2nd view lungimea cadrelor m-a cam secat. Scenei avortului i-am dat cu skip. Si la un moment dat – un nebun sper ca o sa scoata o subtitrare la filmul asta, ca merita :)
sau pe ntz: http://agenda.liternet.ro/articol/19045/Sabina-Balan/Pentru-sex-si-violenta-nu-ai-nevoie-de-subtitrari-Plemya-The-Tribe-la-Les-Films-de-Cannes-a-Bucarest-2014.html